Zmanjšanje potrošnje pisarniškega materiala

Se tudi vam zdi, da za pisarniški material v podjetju zapravite preveč? Marsikje predstavlja pisarniški material velik stroške in da bi ga zmanjšali, je potrebno tako zmanjšati potrošnjo kot tudi poskrbeti za novega, ugodnejšega dobavitelja, ki vam bo pripravljen ponuditi bolj primerne cene. Seveda pa je vedno dobro, da se uporaba materiala optimizira – naročite kakovostne pisarniške potrebščine in material, ki jih resnično potrebujete.
Klikni za podrobnosti.

Pisarniški material in varčevanje.

  1. Če kupujete pisarniški material pri različnih dobaviteljih, poskrbite, da vse nakupe v bodoče združite le pri enem. Če boste naročevali v višji vrednosti, boste deležni boljših popustov, pa tudi vrednosti, ki so pogoj za brezplačno poštnino vam ne bo težko doseči.
  2. Konkurenca med dobavitelji pisarniškega materiala je velika. Imate res ponudnika, ki je najboljši? Vsake toliko velja primerjati cene in se prepričati.
  3. Nikoli ne naročajte malenkosti. Na spisek cel mesec dodajajte stvari, ki jih vi in vaši zaposleni potrebujete – naj se nabere za pošteno naročilo, ki bo bolj ugodno.

Zmanjšanje porabe?

V podjetjih, kjer imajo s stroški »obratovanja« težave, se hitro naučijo, da je mogoče varčevati marsikje, celo pri toaletnem papirju – ki se ga vedno rado navaja kot popoln primer. Kako pa se dejansko varčuje v pisarnah?

pisarniski material varcevanje

  1. Prehodne pisarne in tiste, kamor prihajajo tudi stranke, opremite s pisali na verižicah, ki jih ni mogoče odnesti s seboj.
  2. V elektronskem podpisu vseh v podjetju naj bo na koncu tudi opozorilo, da dokumenta oziroma pošte ne tiskamo, če to ni resnično potrebno.
  3. Se pri vas kljub temu veliko tiska in fotokopira, kar prinaša visoke stroške za tonerje in papir? Če menite, da zaposleni tiskajo in kopirajo tudi mnogo zasebnih stvari (na primer kakšno skripto za otroke), je najbolje, da se znebite tiskalnikov in fotokopirnih strojev v pisarnah. Uvedite prostor prav za kopiranje in tiskanje, ki je vsem na očeh, in je skupen – na tiskalnike povežite vse računalnike v podjetju. Če boste ustvarili vsem dostopno mrežo, bo tiskanja v zasebne namene in tudi kopiranja manj.
  4. Se porabi veliko najrazličnejših listkov in papirja za razne predstavitve in opomnike? Saj vendar živimo v sodobni dobi! V pisarni opremite steno s tako imenovano »piši-briši« tablo, kamor lahko zapišete podatke za vsak projekt – in jih naslednji mesec nadomestite z drugimi. Za predstavitve in prezentacije pa uporabljajte tudi dokumente, pripravljene v programu PowerPoint ali podobno – za to ne potrebujete dragega projektorja, sliko lahko prikazujete na večjem televizorju.
  5. So zaposleni navajeni na lističe z zapiski na svoji mizi? Vsakemu priskrbite podlogo iz papirja, na katero je mogoče pisati in si zabeležiti kakšno pomembno stvar. Še bolje pa je seveda, če se naučijo, da so za zapiske in opomnike na voljo elektronske naprave, torej računalnik ali mobilni telefon (če imajo službenega).
  6. Za pisarniški material naj bo vedno na voljo zaloga – stvari kupujte takrat, ko so v akciji oziroma še posebno ugodne, ali pa v večjih količinah, če vam takšno pakiranje prinese popust. To pa ne pomeni, da naj bo zaposlenim vse na voljo. Pisarniški material hranite tako, da si ne more kar vsakdo postreči z njim. Tako ljudje ne bodo postali potratni, ker ni mislili, da je vse na dosegu roke, da je vsega v izobilju, in da se jim ni treba obnašati varčno in gospodarno.

Več info na: economic.si in na birostore.com